miércoles, 14 de junio de 2017

Colònies Can Bajona     Crònica

                           2017
El dia 30 de maig em vaig llevar a les vuit i mitja amb les maletes preparades per anar-me. Vaig netejar-me la cara i després les dents. Quan vaig arribar al col·legi vaig ajuntar-me amb els meus amics. Els professors van arribar i vam anar a l’ autocar. Després del trajecte vam arribar a Can Bajona. Els monitors ens van explicar com era un dia a aquella casa de colònies i les activitats que faríem. Després vam jugar un partidet de futbol amb l’altre classe. Aleshores de menjar evidentment vam omplir la panxa...  Quan vam acabar, els professors van dir-ne els grups per les habitacions de dormir. Després vam fer activitats amb els monitors. Quan vam acabar ens vam dutxar-nos i vam sopar.Després vam fer activitats nocturnes i al ratet ens vam anar a dormir.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Parodia Viva Willyrex

Colònies Can Bajona     Crònica                            2017 El dia 30 de maig em vaig llevar a les vuit i mitja amb les maletes p...

El Esqueleto

Pepeyou

La eduteca

campeon de freestylee

Intenta no reir!!!!

eduteca

el numero pi

ahora dice

la eduteca

yo jugando a futbol

la eduteca

Nuevas tropas de clash royale